Activiteit
Regio combi spel
Hoi hoi piepers van JNM binnenstebuitenkempen!
We geen binnenkort allemaal samen op kamp in Limburg en het is toch altijd fijn om al een beetje kennis te maken met jullie mede kampgenootjes.
Daarom doen we een zot cool bosspel met iedereen samen!
We gaan elkaar leren kennen en terwijl leren maar vooral veel spelen in de prachtige natuur van de Kesselse heide!
Praktisch:
We spreken af om 14:00 op de grote parking van de Kesselse heide.
We spelen daar allemaal samen tot 17:00
Wat neem je mee:
Kleren aangepast aan het weer
Een Drinkbus met water
een fruitje of een koek
een stralend humeur!
Wij hebben er al enorm veel goesting in!
Kom jij ook?
Tot dan!
Deelnemende afdelingen
- Thema
- Algemeen
- Georganiseerd door
- JNM Pallieterland
- Deelnemende afdelingen
- 3 Deelnemende afdelingen
- Leeftijdsgroep
- Piepers
- Locatie
- Kessele heide
- Afspreekplek
- grote parking
- Aantal deelnemers
- 9
- Fiets meenemen
- Nee
Verantwoordelijke(n)
-
Sander Van Bostraeten (Activiteitverantwoordelijke)
rednasvanbostraeten@gmail.com
+32 456119145