Activiteit

Regio combi spel

Hoi hoi piepers van JNM binnenstebuitenkempen!

We geen binnenkort allemaal samen op kamp in Limburg en het is toch altijd fijn om al een beetje kennis te maken met jullie mede kampgenootjes.

Daarom doen we een zot cool bosspel met iedereen samen!

We gaan elkaar leren kennen en terwijl leren maar vooral veel spelen in de prachtige natuur van de Kesselse heide!

Praktisch:

We spreken af om 14:00 op de grote parking van de Kesselse heide.

We spelen daar allemaal samen tot 17:00

Wat neem je mee:

  • Kleren aangepast aan het weer

  • Een Drinkbus met water

  • een fruitje of een koek

  • een stralend humeur!

Wij hebben er al enorm veel goesting in!

Kom jij ook?

Tot dan!

Thema
Algemeen
Georganiseerd door
JNM Pallieterland
Deelnemende afdelingen
3 Deelnemende afdelingen
Leeftijdsgroep
Piepers
Locatie
Kessele heide
Afspreekplek
grote parking
Aantal deelnemers
9
Fiets meenemen
Nee

Verantwoordelijke(n)

  • Sander Van Bostraeten (Activiteitverantwoordelijke)

    rednasvanbostraeten@gmail.com

    +32 456119145